DIARIKU

Hari ni tanggal 19 Jun 2010, tamatlah sudah Kursus Haji dan Umrah bersiri yang aku hadiri setiap sabtu .Alhamdulillah selama 16 minggu aku menghadiri kursus tersebut akhirnya tamatlah sudah kursus tersebut dan tahula serba sedikit ilmu berkenaan ibadat Haji dan Umrah...tp semakin berlajar semakinku rasa banyak ilmu yang aku tidak tahu. Tidak sabar aku ingin mengunjungi Tanah Suci Mekah, tempat kelahiran Junjungan Mulia Nabi Muhammad S.A.W. dan kiblat semua umat Islam di seluruh dunia ini. Hari ini juga tercinta lagi satu kenangan dalam diari hidupku...iaitu apabila ayah dan emak yang ku sayangi memberi kebenaran kepadaku membawa kereta untuk balik dari rumahku ke tempat kerjaku Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin, Perlis. Memang pada awalnya aku berasa agak berdebar-debar semasa memandu tapi lama-kelamaan perasaan itu hilang begitu sahaja. lebih kurang 1 Jam dalam perjalanan, akhirnya sampailah aku di PTSS. Syukur Ya Allah kerana memelihara dan melancarkan perjalananku...Esok adalah hari bapa dan sempena hari baga sedunia ini aku ingin mengucapkan Selamat Hari Bapa kepada insan yang bergelar bapa di seluruh Malaysia, istimewanya ayahku En Dahari Bin Din...Terima kasih ayah kerana membesarkanku. Segala jasa dan pengorbanan yang ayah dan emak curahkan tidak terbalas oleh kami adik beradik.

No comments:

Post a Comment